2016. augusztus 12., péntek

Családalapítás vagy Szépségipar?

Sokan valószínűleg nem tudják, de a szépségversenyek többségén kizáró tényező az, ha valaki férjezett illetve gyermeke van! Tehát választás elé kerülsz..


Családalapítás vagy Szépségipar??

Páran feltették nekem ezt a kérdést az elmúlt időszakban, de gondolkodás nélkül tudtam erre  a választ!
Hogy mit választanék?!!! Ez a modellek és versenyek világában mindig aktuális téma volt.
Az emberek többsége először karriert akar épiteni magának és elérni mindazt, amit kitűzött maga elé célként! Ezzel én is így vagyok/voltam!


De ha gyerekvállalásról volt szó, mindig azt válaszoltam: Számomra nincs fontosabb annál, hogy gyermeket szüljek és neveljek, még ha a karrierem csúcsán is vagyok!
Biztos sokan meglepődnek ezen, de igen, egy szépségkirálynő vágyhat a koronánál valamire sokkal jobban!
Gyermekre és családra!


Immáron 24 évesen, Én se vágyom többre, úgy gondolom elérkezett az az idő, amikor már készen állok valami egészen másra, ami az eddigi életem értelmét adta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése