2016. május 30., hétfő

"Erősödj, tartsd magad és GYőZNI fogsz!!"

Az első utam, ami Libanonba vezetett február közepén volt. A Miss Europe World-ön vettem részt és negyedik helyezést értem el.  Most május közepe volt amikor elindultam a World Next Topmodel-en, aminek ismét ez az ország adott helyet. Immáron össze tudom hasonlítani a két verseny során történteket és Önmagam fizikai és lelki fejlődését is.


Mindenki azt gondolná, hogy könnyű 2 és fél héten keresztül egy idegen országban, csak "szépnek" lenni, programokon részt venni és "illegni-billegni"... de ez sokkal többről szól. Az első versenyemet nagyon rosszul viseltem. Szakítás után voltam, a maganéletem romokban hevert. Nem tagadom sokat sírtam az ittlétem alatt és minden nap meg kellett küzdenem Önmagammal. Nehezen viseltem az összezártságot is a lányokkal, hiszen ilyenkor másra se vágyna az ember csak arra, hogy egyedül legyen. De ennek nem akkor volt itt az ideje, hiszen akkor is azért jöttem, mint most, hogy elvigyem a koronát. Mindenki egy valamiért volt ott és mindenkinek egy célja volt... megnyerni a versenyt! - mint ahogyan most is!

Hiába lettem negyedik az első világversenyemen, nekem több kellett. Haza érkezésemkor éreztem, hogy én ennél sokkal többre vagyok képes. A munkám mellett egyre többet edzettem és jobban odafigyeltem a lelki egészségemre, mint legutóbb. Most már tudtam, mit hogyan kell csinálni, hogy elérjem azt, amit kitűztem magam elé és elengedhetetlen volt ehhez az is, hogy Önmagammal teljesen tisztában legyek!


Most, miközben zajlik a World Next Topmodel és írom ezeket a sorokat, úgy érzem teljesen más ember ül a gép előtt. Rengeteget fejlődtem lelkileg és testileg is. Hiába betegedtem le megint és a sors akadályokat állít elém, akkor sem álltam meg és ugyanúgy csinálom, mint ahogy elkezdtem. Természetesen nem csak saját magamnak köszönhetem ezt, hiszen mellettem állnak, olyan emberek akik nélkül ez nem menne. A sikerem titka szerintem tőlük is függ, vagy pontosítanék.. Ők is nagyban hozzájárultak, például ezekkel a mondatokkal!
Ha az ember beteg, akkor közben nagyon sokat erősödik. Megtud egy csomó mindent magáról. Egy betegségben megtapasztalhatod azt, hogy mennyi erő is van benned. Felfoghatatlan lelkierőt jelent, ha betegen is formában maradsz és teszed, ami a dolgod! Erősödj, tartsd magad és GYŐZNI fogsz! Török Krisztán / CrutchTrainer - Griff Squash & Fitness Club

A döntő előtt egy héttel, kicsit legyengült szervezettel, de annál nagyobb erővel vágok neki a végjátéknak! FINALEEEE - Holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése