2016. május 10., kedd

Eddig a Top 5 volt a cél,most nyerni megyek!

Bár, csak egy lány vagyok a sok közül, de hiszek az álmaimban, hogy valóra válhatnak kellő alázattal és céltudatossággal!

Nem rég tértem haza negyedik helyezéssel a Miss Europe World világversenyről és ismét egy megmérettetés előtt állok! Ez a Miss World Next Topmodel!
Ez egy kicsit másabb kihívás, mint egy szépségverseny, hiszen itt modellként kell helytállnom! Természetesen tartok tőle, miként fogok teljesíteni! De a hozzáállás a lényeg és most nem a Top 5 a cél, hanem az első hely! Nyerni megyek és nem lehet semmi se akadály!


Megint több hónapig készültem fel rá a Miss International Hungary csapatának a segítségével, és próbáltam lelkileg és testileg is a maximumot nyújtani a Griff Squash és Fitness Clubban! Szerencsém van, hiszen a legjobb emberekkel dolgozhatok együtt! Ismét Rabócsi Renáta divattervező ruháit viszem magammal illetve a Poppy Lingerie termékei biztosítják számomra majd a kényelmet és a fürdőruhát a döntőre!


Megtisztelő számomra, hogy újra Magyarországot képviselhetem! Remélem nem okozok csalódást azoknak, akik bíznak bennem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése