2016. május 6., péntek

Ki az a Samantha?

A minap felhívták a figyelmemet Samanthára!

Hogy ki is az a Samantha nevezetű hölgy? - ne kérdezzék fogalmam sincs, de az egy biztos, hogy az én képeim vannak a neve alatt.


Pető Laura vagyok, szépségkirálynő! Már régóta mozgom a szépségiparban, mégis a mai napig meglepetést tud nekem okozni ez a világ!
A napjaimat több ezer ember előtt élem, naponta tartok a képeimmel és posztjaimmal ,,kapcsolatot,, a világgal! Mindezzel együtt "felvállaltam" a hírnevet és az ezzel járó pozitív és inkább negatív dolgokat! Tudom sokan azt hiszik minden ismert ember élete egy csoda, minden szép és jó! Sajnos nem látják a hírnév és álarc mögötti embert! Engem, az "igazi" Pető Laurát!

Nap, mint nap találkozom sértő megjegyzésekkel velem kapcsolatban, természetesen nem csak én kapom ezeket, hanem szinte minden szépségiparban tevékenykedő hölgy is! Nem bánom és nem érdekelnek a rossz vélemények, mindaddig amíg az önbecsülésemet nem sértik meg ezzel!


Térjünk vissza Samanthára! Ki ő? Hogy kerül ide a blogomba az ő neve?
Megmondom őszintén,nem is tudom mit írhatnék róla, hiszen nem ismerem és hogyan is ismerhetném, hiszen "Ő" egy fiktív, soha nem létezett személy, "akit" az én képeimmel akarnak "eladni" a nagy világba!

Egyszerűen nem értem ezt a világot!!!

Beengedek mindenkit a saját "életembe" azzal hogy képeket osztok meg magamról. Majd mit sem sejtve ezt felhasználják, olyan célokra, ami sértő rám nézve! És nem csak rólam szól ez most, hanem minden olyan emberről, aki a világhálóra felrak bármilyen információt és képet magáról! Mélységesen elszomorító szerintem az a tény, hogy az emberek rosszindulatúsága és irigysége erre sarkallotta a világot!

Itt tartunk sajnos!

Ne értsétek félre, ez a blog nem arról szól, hogy sajnáltatom magam, csupán szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy mindenki figyeljen oda, mikor-mit oszt meg magáról! Én egy életre tanultam ebből ismét! Nem tagadom fáj és meglehetősen rosszul érintenek ezek a tények és most megint rá kellett sajnos jönnöm arra, hogy miért tartunk itt?! Miért nem merjük senkinek se kiadni magunkat?Miért félünk másokat közelengedni magunkhoz? Miért nem fogadunk senkit se a bizalmunkba? Miért nincsenek a mai világban őszinte, normális kapcsolatok?
Kérdezzétek meg ti is magatoktól, hogy vajon Miért?! Lehet, hogy a kevesebb rosszindulatúság, másokkal való törödés helyett a saját életetüket kéne építenie néhány embernek és legfőképpen önmagába kéne néznie.


Száz szónak is egy a vége. Csalódtam én már sokszor és most is az emberi butaságban, mégis szeretnék példa maradni azoknak az embereknek, akik hisznek az álmaikba és tudják, hogy semmi nem állhat az útjaikba! Ahogy nekem se!!

Én tudom honnan indultam és kiből lettem, az aki ma vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése