2016. április 1., péntek

Haj-jajj

„Legyen egyenes… vagy gumizzam össze? Láttam múltkor azt a jó kis hajcsavarós videót, azt hiszem kipróbálom. Nem tetszik. Inkább begöndörítem. Nem az igazi. Jobb lesz, ha megmosom és kezdem az egészet elölről.” Talán nincs is olyan nő a Földön, aki ne ismerne magára az előbbi idézetben. Magasba a kezeket! Hosszú vagy rövid? Barna vagy vörös? Hullámos vagy egyenes? Nincs lehetetlen! Nekem három Jolly Jokerem van a hajamat illetőleg: a TheHair, a Superhair és jómagam.

Váradi Anna vagyok, szépségkirálynő és ha hajról van szó hajlandó vagyok hajnalhasadásig hajbókolni a hihetetlen hajkoronáért J


„Milyen hajat szeretnél, Anna?”- kérdezi Balu, a The Hair tulajdonosa. „Legyen hosszú és dús!”- vágom rá rendszerint egy fél mosollyal az arcomon. Ritka az, amikor a fodrászszékbe kapaszkodás nélkül és az ollót ne árgus szemekkel figyelve ücsörögnénk a „Csak egy centit vágj!” mondatot követően. Ugye ugye? A The Hairben azonban akár csukott szemmel is végigülném a procedúrát. Tudom, hogy jó kezekben vagyok. Legyen szó festésről-vágásról, a fiúk szinte játszi könnyedséggel készítik el a tökéletes frizurát. Mondhatni királynői bánásmód, nem csak királynőknek!
A következő aranytallérom Marietta, a nagy varázsló. Bizony! Óz akár el is bújhat mögötte, mert ilyet biztos nem tud! Én hosszú évekig gyakoroltam a mutatványt, mindhiába. Azonban neki és a Superhair-nek alig több mint egy óra alatt sikerült véghezvinnie. Derékig érő csodaszép hajkoronám lett.

A bangkoki Miss Grand International világversenyen azonban sajnos nem lesznek segítő kezeim, akik minden áldott reggel tökéletes formába hoznának. No, sebaj… Szeretem a kihívásokat és minden olyan dolgot, amit nem adnak könnyen. Éppen ezért a felkészülési időszakban igyekszem minden praktikát elsajátítani a mesterektől, hogy Thaiföldön, a színpadon ugyanolyan magabiztossággal vonuljak végig, mintha csak ők segítettek volna.
Ragyogó haj pipa. Hosszú haj pipa. Hogyan tovább? Tuti tippek tőlem nektek a mindennapokra.

Arra már sajnos nem emlékszem, hogy honnan jött a hajfonatok utáni rajongásom, arra viszont tisztán, hogy egy Barbie babám sem úszta meg a francia-fonatot. Szerencsémre újból hasznát tudom venni ennek a képességemnek, hiszen ismét divatba jöttek a kacifántos fonatok. Kreativitásra fel! Dobjuk fel a szürke hétköznapokat! Íme a három kedvencem:

1. Hajmosást követően hagyd a hajad majdnem teljesen megszáradni, majd éjszakára fond két fonatba, reggel bontsd ki és voilá: 

2. Egyszerű és nagyszerű: A fonatok közül az egyik legismertebb az ún. parkettafonás. Ennek kicsit továbbfejlesztett változata, amikor nem mindkét irányból, csupán elölről vesszük fel a tincseket: 
3. Végül, de nem utolsó sorban pedig a halszálka fonás. Bonyolult kinézete ellenére igazán egyszerű: Válassz le egy-egy tincset jobb- és bal oldalról, majd a két hajtincset keresztezd egymáson. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése