2016. április 15., péntek

Nem kell mindennek tökéletesnek lennie, csak LEGYEK BOLDOG

Sokat gondolkodtam azon, miről írjak ebben a blogomban!
Rengeteg mindenről tudnék... de a napokban kezembe került Osho, Intimitás című könyve és ez ihlette a mostani írásomat. Az önbecsülésről és önmagunk felismeréséről fogok pár gondolatot ejteni. Szerintem ez egy érdekes téma, hiszen sokan azt gondolják, minden szépségiparban dolgozó ember tisztában van önmagával és hatalmas önbizalommal rendelkezik. Ez nem így van! A látszat néha csal!



Ha önmagam fejlődését nézem és a múltba visszatekintek csak egykori önmagam árnyéka vagyok. Amikor az első szépségversenyemen második helyezést értem el 18 éves voltam. Tisztán emlékszem arra, hogy bátortalan léptekkel mentem végig a színpadon, fogalmam se volt arról, mit is várnak el tőlem. Önbizalom hiánnyal küzdöttem és bevallom azért jelentkeztem akkor, mert bizonyítani akartam magamnak vagy inkább másoknak?!

Ma már másképp látom a dolgokat... persze ehhez rengeteg fejlődés, verseny kellett. Talán hozzásegített két korona, két második hely és egy világverseny negyedik helyezése.


Nekem sikerült elérnem évek során, ezért szeretnék másoknak is segíteni.
Fogalmam sincs, hogy látnak mások kívülről, de már nem is érdekel! "Előszőr önmagadat kell megszeretned, mert addig más sem fog!" Sokszor hangzott el ez a mondat az életemben és igaznak tartom. Nem kell ahhoz, királynőnek lenned, vagy modell alkattal rendelkezned, hogy valaki szépnek vagy értékesnek lásson. Elég az, ha tudod mi a célod az életben és tisztában vagy önmagaddal, hogy merre akarsz tartani. Néha letérsz az útról, ezzel nincs semmi baj, csak találd meg a megoldást, hogyan jöhetsz vissza.

Nincs tökéletes ember, én se vagyok az, pedig mindig az szerettem volna az lenni. De rá kellett jönnöm az igazságra: ,,Nem kell mindennek tökéletesnek lennie, csak LEGYEK BOLDOG!"
Nektek is ezt kívánom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése