2016. január 20., szerda

Hajfétis

Kleopátra frizura?!
Egészen ovis koromig hihetetlenül hosszú hajam volt. Aztán egy szép napon úgy döntöttem, készítek magamnak egy rágó nyakláncot. Megcsócsált  rágógumiból… Valahogyan sikerült a nyakamba rakni azt a ragacsos vacakot, de a szüleim már csak a hajammal együtt tudtak megszabadítani a csecsebecsétől. Kleopátra frizurám lett, és soha többé nem sikerült olyan hosszúra növeszteni a hajamat, mint előtte volt .
 Kármán Dalma vagyok, szépségkirálynő. De tegnap még éppolyan hétköznapi lány voltam, mint Te!
Lelki kérdés
Persze most mondhatnám, hogy én nem vagyok olyan, mint a többi nő, és én aztán nem dőlök a kardomba, ha pocsék a frizurám, de nem fogok hazudni: a haj nálam is lelki kérdés! Ha jó a séróm, nagy baj már nem lehet, de egy világversenyre több kell, néhány formás lokninál. Egészen pontosan rengeteg formás lokni. Nincs mese, kell a hajdúsítás, hosszabbítás.
– Hidd el, imádni fogod – nyugtatott Rasztovits Marietta, mielőtt kezelésbe vett. – Nem is képzeled, mennyit számít majd a színpadon!
Izgatottan vártam a vártam a végeredményt. Marietta gyorsan, csendben dolgozott, tincsenként haladt. Amikor elkészült, egy új nő nézett vissza rám a tükörből! A hatalmas hajtömeg nem csak a fejemen kívül ért el látványos eredményt, a fejemben is hatékony volt: a magabiztossági mutatóm pillanatok alatt az egekbe szökött, éreztem, hogy a világversenyen már semmi sem állíthat meg!
Szuper haj, boldog nő
Beletelt egy kis időbe, amíg megszoktam a sajátoménál sokkal nagyobb hajtömeget, sőt a kezelése is külön figyelmet igényelt. De imádtam az új külsőmet! Akkor estem kissé kétségbe, amikor bő két hónappal később vissza kellett mennem, hogy eltávolítsák a póthajat. Mi van, ha roncsolódott a sajátom? Ha nem tudják szépen leszedni a póthajat? Ehelyett azonban kiderült, hogy teljesen egészséges maradt a saját hajam, sőt, a szokásosnál gyorsabban nőtt. Nálam eldöntött tény, kellenek a pót tincsek a boldogságomhoz. Ha te is szeretnél, ne habozz! Fogadj meg azonban egy jó tanácsot:örökre kerüld a rágógumi nyakláncot!  :)
3 tipp, ha póthajad van:
– a felrakott tincsek speciális ápolószereket igényelnek, csak akkor marad szép a frizurád, ha erről nem feledkezel meg
– különleges kefe kell a fésülködéshez, ezt mindenképpen szerezd be magadnak
– ez az eljárás rendszeres karbantartást igényel: 2-3 havonta keresd fel a szalont, ahol a hajhosszabbításodat csinálták, hogy újrarakhassák a tincseket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése