2014. szeptember 2., kedd

A szépségkirálynők élete 2014 - Nyitrai Dalma 2. rész

 A szépségkirálynők élete 2014 - Nyitrai Dalma 2. rész

Mint korábban írtunk róla, a tavalyi sorozat sikerén felbuzdulva idén is blogolunk. Akkor Ötvös Brigi, a Miss International Hungary 2013 cím tulajdonosa mesélte el tapasztalatait szépségkirálynőként. Mindennapjainak bemutatásával kísérhettük végig útján, amely a világ öt legszebb lánya közé vezetett - ezt persze, akkor még nem tudhattuk. 

Ismét Nyitrai Dalmánál a szó, aki ezúttal a felkészítő táborban tapasztaltakról ír nektek. Az első bejegyzése itt olvasható.

2014. augusztus 8-án vegyes érzelmekkel indultam el Pestre, ugyanis kezdetét vette az egy hetes felkészítő táborunk a Griff Hotelben. Egyrészt el sem tudom mondani mennyire boldog voltam, hogy olyan szerencsés vagyok, hogy ott lehetek a legszebb 12 lány között, másrészről pedig nagy volt rajtam a nyomás a megfelelni vágyás miatt és persze a szeretteimtől való távollét miatt. 



A második nap után már úgy éreztem nincs okom stresszelni a döntő miatt, én minden tőlem telhetőt meg fogok tenni és úgy is úgy lesz majd minden, ahogy annak lennie kell. Szerencsére a szobatársam a legjobb barátnőm lett, így nagyon jó hangulatban teltek a szabad foglalkozással töltött óráink is. Nagyon sok erőt adott nekem, amikor volt egy kis szabadidőm és felhívhattam a szüleimet, barátomat. 

A lányokkal a tábor ideje alatt sok közös programon vettünk részt a beszéd-és angol órákon kívül. Személyes kedvencem az volt, amikor Halász Éva szalonjában jártunk és kiválasztottuk azokat a gyönyörű estélyi ruhákat, amiket a döntőn viseltünk. Számomra a krízis pont a döntő előtti nap volt… Borzasztóan hiányoztak már a szeretteim, nagyon sok időt töltöttünk el aznap a Corinthia hotelben a döntőre készült koreográfiáinkat tanulva és ez miatt nagyon fáradt és nyűgös volt már mindenki, kezdett hangulat is feszültté válni. Ahogy visszaértünk a Griff hotelbe egy hatalmas meglepetés várt mindenkire. A családtagjaink a hotel éttermében ültek. Ahogy megláttam a szüleimet eldobtam mindent és zokogva rohantam hozzájuk. Leírhatatlan érzés volt látni őket és nagyon sok energiát adott nekem másnapra. Tudtam, hogy ők büszkék lesznek rám, legyen bármi is az eredmény. 



A tábor ideje alatt rengeteg tapasztalatot tudtam elsajátítani. Az első és legfontosabb számomra az volt, hogy megtanultam küzdeni a céljaimért. Rájöttem, hogy habár az életben vannak nehézségek, illetve buktatók, mindig fel kell állni és az álmunkat látva magunk előtt, teljes erőbedobással kell harcolni. A másik dolog, amire a felkészítő tábor ideje alatt rájöttem, hogy hinnünk kell magunkban és mernünk kell nagyot álmodni, hiszen csak így érhetünk el nagy dolgokat.



Úgy gondolom a sok járás és tartás órán, a beszéd- és angol órán szerzett tapasztalataink is nagyban hozzájárultak a színpadon való kiállásunkban. Úgy érzem nagyon sokat tanultam Alejandra Andrea Santamarta-tól, amikor hihetetlen türelmességgel és kedvességgel állt ki elénk és mondta el nekünk mind azt, hogy hogyan kell királynőnek lennünk, illetve mindenkinek egyénileg megmutatta, hogyan kell járnia és pózolnia a színpadon. Stephen I. Diáz nagyon sok mindenről mesélt a világversenyekkel kapcsolatban, ami rám nagyon nagy hatással volt. Elmondta, hogy milyen lesz annak a szerencsés 3 lánynak, aki megnyeri ezt a versenyt, hogy mennyire fantasztikus érzés az, hogy egy személyben fogja képviselni hazánkat, hogy őt ott kint mindenki csak „Hungary”-nek fogja hívni, emlékszem, ennél a mondatánál Rékával egymásra néztünk és mindketten csak annyit mondtunk: én akarom ezt.

A másik két szépségkirálynő, Lukács Réka bejegyzéseit itt, míg Kármán Dalma bejegyzéseit itt olvashatod. 
A koncepcióról pedig itt.

+Czeglédi Tamás +Gábor Szilágyi  +Tamás Czeglédi +Szabolcs Gall +Ferenc Tamcsu +Rippel Ferenc +Réka Lukács +Dalma Kármán 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése